השוואת ביטוחי בריאות

אחד הביטוחים החשובים שאתם מחזיקים הוא ביטוח בריאות, אבל האם אתם יודעים כמה אתם משלמים עליו? באמצעות השוואת ביטוחי בריאות תוכלו להתאים ביטוח בצורה נכונה. איך אומרים אצלנו, העיקר הבריאות 😉

כל אחד מאיתנו מבוטח בביטוחים שונים, ואחד הביטוחים החשובים הוא ביטוח בריאות. ריכזנו עבורכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על השוואת ביטוחי בריאות, כדי שתרגישו טוב  גם כשתהיו פחות בריאים.

מה זה בכלל ביטוח בריאות?

הגדרה: ביטוח בריאות הוא פוליסת הגנה שתפקידה לכסות את כל ההוצאות הקשורות לטיפול הרפואי.

סל שירותי הבריאות הבסיסי

לכל אדם בישראל יש חובה להיות מבוטח בביטוח בריאות, כאשר הביטוח הבסיסי נכלל בסל שירותי הבריאות ומסופק על ידי קופות החולים. התשלום עבור שירותי הבריאות הבסיסיים נגבה על ידי הביטוח הלאומי, וכולל טיפולים, תרופות, ציוד רפואי, אשפוז ועוד.

סל שירותי הבריאות הנוספים

סל שירותי הבריאות הנוספים, או בקיצור שב"ן, הוא כינוי לביטוחי הבריאות המוצעים על ידי קופות החולים מעבר לסל הבסיסי. את השב"ן ניתן לרכוש על פי בחירה, וכדי להצטרף לביטוח הזה עליכם להיות חברים בקופה ולשלם תשלום נוסף על הסל הבסיסי.

 

כל אחת מקופות החולים מציעות סל שירותים שונה. שירותי בריאות כללית מציעה את כללית מושלם זהב ואת כללית מושלם פלטינום; במכבי שירותי בריאות תמצאו את מכבי מגן זהב ומכבי שלי; בקופת חולים מאוחדת ניתן לבחור בין מאוחדת עדיף ומאוחדת שיא; בקופת חולים לאומית תבחרו בין לאומית כסף או לאומית זהב.

ביטוח פרטי בחברות הביטוח

הרמה השלישית של ביטוחי בריאות היא ביטוחים דרך חברות הביטוח, כאשר קיימים שלושה סוגי כיסויים:

  • כיסוי מוסף הוא כיסוי למצבים רפואיים שאינם כלולים בסל הבסיסי ובשב"ן.
  • כיסוי תחליפי הוא כיסוי המחליף את השירותים הכלולים בסל הבסיסי ובשב"ן.
  • כיסוי משלים הוא כיסוי המשלים את הביטוחים הרגילים, וכך מפחית את הוצאות המבוטח על טיפולים שונים.

מדוע חשוב לבצע השוואת ביטוחי בריאות?

מטרת הביטוח להגן עליכם, לכן לפני שאתם רוכשים ביטוח אתם חייבים לבדוק שהוא באמת מתאים לצרכים שלכם. בנוסף, כדאי לבצע השוואה כדי להשיג מחיר טוב יותר, ולא לשלם כסף מיותר. אז רגע לפני שאתם רוכשים ביטוח בריאות, אתם חייבים לבדוק כמה דברים.

האם יש לכם ביטוח כפול?

בגלל שקיימים סוגים שונים של ביטוחים, אתם עלולים להיות מבוטחים בכמה ביטוחים כפולים. הרי אתם לא באמת זוכרים איזה ביטוח יש לכם בכל זמן. תבדקו מול קופת החולים, ומול חברות הביטוח. באמצעות הר הביטוח תוכלו לקבל מידע על כל הביטוחים שלכם ולהיות בטוחים שאתם לא משלמים כפול.

בחנו לפחות שתי הצעות מחיר

אל תתפתו להצעה הראשונה שאתם מקבלים. לפני שאתם סוגרים ביטוח, בידקו לפחות שתי הצעות מחיר (עדיף יותר). ככה תוכלו למצוא ביטוח במחיר זול יותר, עם סבירות רבה יותר להתאמה לצרכים שלכם.

בדקו שהכיסוי הביטוחי עונה על הצרכים הבריאותיים שלכם

הביטוחים שונים בכיסויים שהם מעניקים, ויש לזה סיבה. אנשים שונים זה מזה וזקוקים לכיסויים שונים. בידקו שהביטוח שמוצע לכם אכן עונה על הצרכים שלכם.

איפה מבצעים השוואת ביטוחי בריאות?

תוכלו לבצע השוואת ביטוחי בריאות בעצמכם, באמצעות השוואה סיזיפית בין הצעות שונות, אולם אם אין לכם מספיק הבנה בתחום הביטוח אתם עלולים להסתבך.

אנחנו ב-My Advice מתמחים בהשוואת ביטוחים מכל הסוגים, ונשמח לסייע לכם להשוות ביטוחים ולמצוא את הביטוח האידיאלי עבורכם, במחיר המשתלם ביותר.

לקבלת השוואת ביטוח שתעשה לכם סדר לחצו כאן >>

מעוניינים לקבל הצעה מסודרת? השאירו פרטים ונציג יחזור אלכם

Call Now Button דילוג לתוכן